Pages

Wednesday 14 August 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam semua..

Belum terlambat rasanya utk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat anda smua..masih dlm mood raya lg kan..hehe..

Dkesempatan ini, saya Comel Lote@Rani menyusun 10 jari atas segala kekurangan perkhidmatan rani dlm menjalankan urusniaga Tupperware scra Online ni..

Oh ya..smbil2 beraya tu, saya mengambil pluang yg ada dgn bjumpa sanak saudara utk beraya serta bermaaf2an..xlupa juga sambil2 tu memperkenalkan produk Tupperware kdp saudara mara..n ada d antara mreka yg mengambil pluang utk menjadi ahli Tupperware..kerana dgn menjadi ahli Tupperware, byk kelebihan n keistimewaan yg kita dpt..so, kpd anda yg belum menjadi ahli Tupperware dan ingin menjadi ahli Tupperware serta menjana pendapatan sampingan, bolehla menghubungi saya,  Rani 0197581213 utk pendaftaran sbg ahli Tupperware..

Yg istimewanya, anda yg mendaftar sbg ahli Tupperware dlm bulan Syawal ni akan menerima hadiah istimewa drp saya..so, kenapa tunggu lgi..hubungi saya dan dftar segera ye..

No comments:

Post a Comment