Pages

Wednesday 4 December 2013

Tupperware Katalog : Tupperware Online : Tupperware Malaysia : Tupperware Star Power Trip 2013 to Bangkok, , Thailand.

Hai smua..
Jam sudah menunjukkan 220am tp saya masih boleh melelapkan mata..

     Saya masih teruja dgn percutian ke Bangkok bsama Tupperware baru2 ni..
Baiklah..saya nk share dgn anda..bestnye trip ni..

     Tahun lepas saya bjaya ke Vietnam..smuanya ditaja oleh Tupperware Brands.  Tahun ni, skali lg saya bjaya ikut melancong bsama Tupperware. .kali ni ke Bangkok, , Thailand. Yg bestnye kali ni, saya tidak keseorangan..saya bawa bersama2 downline saya yakni seorang director saya yg sgt hebat. dia ialah M'clong Tupperware atau juga dikenali sbg Jun..

      Perjalanan kami hari tu bmula jam 9.00 mlm..saya bsama Jun ke stesen kretapi utk ke Kl Sentral di mana di sna kami bdua akan btemu dgn seorang lg rakan kami yg juga bjaya ke Bangkok, iaitu Aidilputra atau juga dikenalo sbg Eddy..
    
     Tepat jam 10, kami tiba d Kl sentral dan btemu dgn Eddy..sterusnya kami menuju ke kaunter KLIA ekspress utk ke KLIA..ekceli penerbangan kmi jam 0755 pg esok dan kami dkehendaki bkumpul jam 0530..jd, itu menyelamatkan keadaan, kami bertiga ambil kputusan utk stay aje d KLIA mlm tu..lepak2 kt sna b4 departure time..
     
      Yg best nye, kami bukan lepak bertiga aje..tp kami lepak ramai2..ade fa..ade hyqal n ada abg syam yg sudi dtg menemani kami kt airport spjg mlm tu..best giler lepak ngan diorg..xterasa mengantok pun..
    
      Biasalah,bila kami bkumpul, tak sah kalu xmakan2..xgelak ketawa..riuh rendah sekitar McD tu dgn suara gelak ketawa kami..hahaha..makan2..gelak2..habis makanan order lg..makan lg..gelak lagi..smpai la jam 530..
    
        Jam 0530am, kamj bertiga menuju ke kaunter check in..sgt2 teruja ni..dh xsabar nk fly ke Bangkok..tp sblum tu, check tket, boarding pass, check in luggage then kami menuju ke Terminal Antarabangsa...sronok sgt2 n truja habis lah nk bcuti kali ni..
    
      Masuukkk je dlm pesawat, wah terasa teruja sgt..pesawat besar..kemas..cntik..mg sgt2 slesa..saya xnk hbiskan msa dgn tdo dlm pesawat biarpun semalaman xtdo lg n mata dh ngantok sgt2..saya cuba menikmati nikmat berada dlm pesawat tersebut, Thai Airways..mmg best..mkanan pun sodap..puas hati lah..

     Pnerbangan mngambil msa 1 jam 45 mnit..lbih kurang jam 1030 kmi tiba d Bangkok, Thailand..spt biasa, dsna kamj harus lalui pmeriksaan imigresen dlu..slesai pmriksaan tu, kami bgerak menuju ke luar airport dan ketibaan kami sbenarnya amat dinanti2kan..
  
     Chopppppsss...jom layan gambar2 kami bmula pjalanan kami menaiki train ke kl sentral..jom cuci2 mata dlu..

   

No comments:

Post a Comment