Pages

Monday 10 September 2012

Penat Lelah Berbaloi...

Hai bertemu kembali...
Semalam merupakan hari terakhir saya & team mbuat roadshow..alhmdlh, sambutan yg sangat luar biasa..dr pg smpai mlm kami mmg xmenang tangan melayan peminat2 fanatik tupperware..xsempat nk mkn, xsempat nk mnum, malah xsempat nk duduk pun smalam..balik rumah, rasa mcm nak patah pinggang..hehe..alhmdlh, berkat penat lelah, smalam aje kami berjaya recruit seramai 25 org..angka yg sgt luar biasa..tahniah utk team..

hari ni kembali menjalankan tugas hakiki..kerana saya hanya menjalankan perniagaan tupperware ni sbg part time je..smpai2 je di pejabat arini, saya menerima sesuatu..nak tau ape????

Tadaaaaa....

Ini dia yg di nanti2 kan...hehe..
ini lah hasil penat lelah slama hmpir sbulan yg lepas..
Alhamdulillah..syukur..dpt la wat shopping tupperware lagi..hihi

Mujur ada checque dr tupperware ni, leh gak tampung2 pbelanjaan smntara nak tunggu gaji..ye la, gaji kan lmbat lagi..

Anda nak x dpt checque cam saya ni? kalau nak, hubungi saya Khairani di talian 0197581213..saya bantu anda utk jana pendapatan melalui perniagaan tupperware..sgt mudah..dh ramai yg berjaya..

Tak kan anda hanya sekadar jd pemerhati??? jom, bertindak sekarang..jgn lupa ye, hubungi saya di talian 019 7581213 atau di faceboom saya, Tupperware Comel Lote..

Penat lelah yg berbaloi..
Tq Tupperware
Syukran Ya Allah...

No comments:

Post a Comment