Pages

Wednesday 19 September 2012

Upline ku yang hebat

Salam..

Kembali menulis d blog slepas bbrapa hari berehat, tenangkan minda, rehatkan badan..reward untuk diri slepas penat bekerja..

Hari ni saya nak kongsi kegembiraan dgn anda..

Saya rasa diri amat bertuah kerana mempunyai upline yg sangat hebat..luar biasa hebat..

biarpun dia seorang lelaki, namun ianya tidak mmbuatkan kami sbg downline nya berasa janggal utk bersama2 mengusahakan bisnes tupperware ni.sbb, biasanya kalu hal2 tupperware ni berkaitan dgn org pompuan je..tp sape sangka, org lelaki pun leh berjaya tau, hanya dgn bniaga tupperware.

bg saya dia seorang upline yg luar biasa hebat..walaupun baru setahun lebih dia bersma tupperware, dh banyak kejayaan yg dia peroleh..Dan...Hari ni, di saat saya sedang menulis blog ini, upline saya yg hebat itu sedang terbang ke Korea...melancong percuma bersama tupperware..waaahhh, syok kan??.best kan??...saya tumpang hepi dgn kejayaan dia..

saya harap saya dpt mengikut jejak langkah kejayaan dia nnti..dan insyaallah, saya juga akan menyusul melancong bersama tupperware tidak lama lagi..ini smua atas sokongan n tunjuk ajar upline/sifu saya yg hebat tu..

pemilihan upline yg tepat juga penting utk kejayaan kita d msa hadapan..jd, kepada anda di luar sana yg ingin menyertai team kami, jom daftar sbg ahli skarang..cuma rm70 sahaja..hubungi saya, Ani 0197581213 utk keterangan lebih lanjut..

Smoga kita satu team dapat melancong bersama2 pd tahun hadapan..Moga harapan dpt direalisasikan..WE CAN!!



No comments:

Post a Comment