Pages

Saturday 22 December 2012

Kembali 'mnulis' d penghujung 2012..

Hai smua..agak lama saya x update blog saya ni..maklumla musim2 cuti ni sbuk ke hulu ke hilir bawa anak2 bcuti smpaikan xsempat nk meng'update' blog..
Hari ni d beri ksempatan utk mengupdate blog smbil2 tggu baju yg berbakul2 siap d cuci..
Alhamdulillah..utk bulan november dn disember team saya berjaya melahirkan beberapa insan yg luar biasa hebat bergelar Director. Selama hmpir 2 bulan mereka berusaha dgn gigih. Kegigihan dan usaha mereka kini berbaloi. Kini mereka bergelar Director..Tahniah buat Kamarul dan Kak Lah..buat pengetahuan anda, sbaik mnjdi director, maka komisen mereka juga berubah. Mereka akan menikmati lebih byk komisen slepas ini dan bakal MELANCONG SECARA PERCUMA bersama tupperware brands pd thun hdpn..kpd anda yg velum mnyertai team kami, knapa tggu lagi..btindak lah skrg..jom jana pndapatan smbil menikmati pelbagai keistimewaan yg dsediakan oleh tupperware brands. Satu jenama yg terkenal sjak dulu lagi..jom hubungi saya Ani 0197581213 utk mendaftar sbg ahli dlm team saya..hadiah istimewa dr HANOI VIETNAN menanti anda yg mendaftar ahli dgn saya..hubungi 0197581213 utk pendaftaran..jomm..jgn tggu lagi.

No comments:

Post a Comment