Pages

Thursday 17 January 2013

Tahun baru..azam baru..wajah baru...semangat baru...

AS'SALAM...
.kembali meng update blog yg hmpir tbiar buat bbrapa minggu sudah..bukan sngaja d biarkan... tp d sebabkan kekangan msa..itu yg xsempat nk update blog..mklum la suri rumah yg sibuk mnguruskan rumahtangga..dgn ank2 yg msih kecil..asal buka je notebook, ank2 kcil lagi comel ni sibuk jgak la nk guna lptop..tp mreka bukan nk update blog tau..jgn slh fhm lak..hihi..mreka sbuk nk tgok crita2 kartun yg dh berlambak dlm notebook ni..download cite2 katun kononnya nk umpan ank2, senang nk buat keje..ape..rupa2nya xleh nk buat keje..


d tahun baru ni, pasti semua antara kita punya azam yg baru..apa azam baru anda?? azam baru saya??hihi... nk update blog kalu bleh stiap hari..in sya allah.. azam baru juga nk trus majukan pniagaan yg smakin kukuh ni biarpun rmai d luar sna yg cuba utk memusnahkannya..oohh tidakkk!!!...akan saya pertahankan!!


tahun baru ni juga kalau anda prasan, blog saya dh bertukar wajah..harap anda sukee..n akan saya murnikan n maniskan n cantikkan lg wajah blog saya agar sedap d pandang mata..

ok la..truskan n rajin2la u alls mlawat blog saya ni ye sebagaimana rajinnya saya slepas ini utk update blog stiap hari..terlalu byk yg ingin saya kongsikan bersama anda..tunggu ye...kta jumpa lg d next topic..c u all dear..  

1 comment: