Pages

Tuesday 5 February 2013

Tupperware Malaysia: Tupperware Katalog: Tupperware Online: Tupperware Clearance: Katalog 2, 2013

Katalog 22013

Salam Semua..

        Baru je siap masak menu utk makan malam bersama kluarga..Arini menu sgt simple, ikan siakap stim 3 rasa, kacang pjg goreng brsama daging, n sdikit smbal asam jawa..tggu slesai solat Isyak, baru boleh makan..makan bersama2 lebih indah dan lebih mendapat keberkatan, d samping mengeratkan hubungan kami seisi kluarga..hihi..
      
     Jadi, smbil2 nk tggu solat isyak, sempat la saya online fb skejap..Hmmm...Topik hangat hari ni?? Cuba anda teka, apa topik hangat arini?? Ya, dah tentunya sana sini org hangat memperkatakan tentang Katalog Baru drp Tupperware..memang dah tak sabar2 dah peminat2 tupperware ni nak tggu Katalog Baru launch..Sabar ye adik kakak..

     Kalau semalam tajuk entry saya adalah mengenai Katalog Baru..n ramai bertanya mana katalognya?? Memang saya nak sangat publishkan katalog tu..tp tggu masa yg sesuai ye..

     Memandangkan hari ni saya nampak sana sini dealer2 tupperware dah tayang katalog baru, jadi rasanya tiba lah masa utk saya plak tayang katalog baru tu..tak salahkan..jadi bila saya dah tayang katalog baru ni jgn plak anda bawa mulut p report kat org atas..bukan soal takut..tapi, rugi lah anda nanti. sebab next katalog nanti, lambat la anda dpt tengok katalog baru..so, pandai2 la ye..Buka mata, buka minda..tp mulot tutup k!!

    Ok, ni la katalog baru yg anda smua nanti2kan..Pre-order ye..boleh buat order dulu dgn saya. Barang2 akan smpai bermula pada 9hb Februari 2013 ni..jadi boleh la anda mula merancang brg ape yg anda yg order tu...order dgn saya tau. xberkat order ngan org lain tau, coz belek2 katalog saya, tp p order ngan org lain.xsyok la camtu kan..hahaha...hmmm, dah tgok2 katalog baru ni, jgn pulak lupa dgn katalog semasa yg masih berbaki lgi 4 hari..jgn smpai terlupa nk bli brg dlm katalog semasa gara2 dok belek beriya katalog baru ni..ada masa lagi 4 hari utk kita pulun wat sales bg katalog semasa ni ye..Skali lagi di ingatkan, katalog baru ni hanya utk anda mmbuat tempahan dgn saya dahulu kerana brg2 hanya akan smpai pd 9hb..Okey lah, jom scroll ke bawah.. 


Katalog 2/2013


Eco Botol Baru yg sgt menarik..Para penggemar pengumpul eco botol harus dapatkan set ni..tambah koleksi anda

Set Level...Harus anda hubungi saya jika mahukan set ini secara percuma..ada caranya..hubungi saya okey




Bli 4 FREE satu..sgt menarik


 Cantek kan keychain ni...sgt sesuai utk dihadiahkan kpd yg tersayang..xkira la suami ke, kekasih ke, mak ke..asalkan mreka yg kita sayang

Yg ni juga menarik..


Wow..menarik..
   

         Haa..camne?? menarik x? tentu hati anda dah tertarik kan...ape lagi..seperti yg saya bgtau tadi..anda boleh buat tempahan dgn saya mulai skrang..jgn smpai melepas nanti..Pm/Whasapps saya di no 0197581213..ada sesuatu yg menarik untuk anda jika anda mmbuat tempahan dgn saya..nak tau ape yg menarik tu, pm/whasapps saya berserta order anda ye..

    

1 comment: