Pages

Thursday 17 October 2013

Melancong PERCUMA bersama Tupperware Brands

Hai semua

Sesambil tggu order smpai, sempat saya membelek2 gambar2 lam handfon ni..tjumpa la gmbr2 kenangan..smua2nya kenangan2 manis yg ckup indah bagi saya yg akan saya simpan kemas erat dlm hidup saya..

Saya mula menyertai Tupperware pd Julai 2011..pd mulanya hanya sekadar suke2..sbb mmg saya sukekan produk Tupperware..nam niaga sikit2 je sbg side income je pd mulanya..ala2 gitu2 jew..

Tp nak d jadikan crita, suatu hari ni Upline saya, en syam mengajak saya me stokis ampang..utk assembly katanya..dh banyak kali saya berikab alasan sbb memandangkan tpt tu jauh dr tpt tggal saya..tp dh byk kali tolak pelawaan dia, akhirnya saya mengalah..saya ke stokis tu utk assembly pd mggu tu..di sna, saya bagaikan berada d satu alam yg lain..mana xnye..dikelilingi org2 yg berjaya..org2 yt sgt2 bersemangat..dgn Shireen Tan yg terjerit2 mberi cabaran itu ini..saya bagaikan tersedar..saya perlu berubah..saya perlu sahut cabaran..palibg best bla dpt tau, saya juga bpeluang utk menyertai trip jika saya berjaya sahut cabaran.

Bermula dr situlah..saya berusaha lebih gigih lagi..menyahut cabaran demi cabaran..saya cuma ada 2bulan utk melengkapkan cbrn tersebut..jd sya perlu lipat gandakan usaha..selama 2 bulan, saya recruit..recruit n recruit..dan alhmdlh..akhirnya saya berjaya juga n layak mengikuti trip ke Ha Noi, Vietnam pd 2012..itu lah saat2 yg amat menggembirakan saya..

Pd Nov 2012, saya bersama bisnes partner yg lain telah ditebangkan ke Ha Noi, Vietnam dgn penerbangan Vietnam Airlines..best sgt2.

Pelbagai kenangan manis telah dikutip spanjang berada d sna..jom tgok gambar2 saya di Hanoi pd hari ke3 dsna..sgt2 teruja..hari utk shopping smpai lebam..hehehe..

Kami kluar dr pagi  n balik tgh malam..mmg seharian kami dberi msa utk shopping..mmg shopping smpai lebam lah..habis lenguh2 kaki..tp syok punya fasal, msa shopping xingat..dh balik bilij baru terasa kepenatannya..tp balik2 blik, dpt lak suprise dr tupperware..hilang penat td tu...pendek kata, trip ni mmg best sgt2 lah..mmg terbaiikkkkk!!!..

Anda pun boleh melancong juga bersama tupperware..nak tau caranya?? Boleh hubungi saya, Rani 0197581213 utk perkongsian tips2 bagaimana utk bjaya sekaligus menikmati segala kemudaha 2 yg dsediakan oleh Tupperware Brands..
Hubungi saya, Rani 0197581213.

No comments:

Post a Comment