Pages

Wednesday 2 October 2013

TRIP MELANCONG PERCUMA bersama Tupperware Brands

Salam sejahtera buat semua..

Malam2 gini time2 sunyi sepi ni, mula la nk membelek2 album2 lama..dlm fb..tjumpa la album hmpir setahun lepas

Mengimbau kembali 2tahun 3bulan yg lepas(2011), keputusan saya utk menyertai Tupperware Brands..pd mulanya hanya utk menikmati ptongan harga 20% (masa tu 20% je, tp skrg 25% bg smua ahli tnpa mengira status ranking)..slepas jd ahli, upline saya, Syamputra Razali ajak saya g asembly d ampang. Punya la jauh dr shah alam ke ampang. Naik LRT je ke sna..d asembly tsebut, barulah terbuka 'mata' saya bahawa jd ahli ni bukan semata2 dpt less 20% tp rupa2nya byk lagi kelebihan lain n antara salah satunya yg membuat saya SANGAT2 TERUJA adalah MELANCONG secara PERCUMA..saya sgt2 teruja..

Bermula d situ lah, saya MENCABAR diri saya utk trus berusaha dan usaha lebih gigih lagi..nk g melancong percuma kan..kenala keje lebih ckit drp biasa! Dan alhamdulillah kerja kuat selama hmpir 5 bulan tsebut mbuahkan hasil..saya akhirnya berjaya ikut trip Tupperware MELANCONG ke Ha Noi, Vietnam secara PERCUMA pd November 2012..

Masa dpt tau tu, rasa nak melomjat je..sronoknye jgn ckp la..rasa mcm mimpi je dpt g negara org..org kata, ada duit smua boleh jd..boleh byr tket sndiri g Vietnam..tp hakikatnya,feeling nya xsrupa bila kita dpt pergi melancong secara percuma..lagi2 bersama group tupperware..smuanya bagai mimpi bg saya..ianya akan menjadi moment indah dlm hdup saya..

Dan pada penghujung tahun 2013 ni, saya sekali lg berpeluang MELANCONG BERSAMA TUPPERWARE. .kali ni Ke Bangkok pula..dan yg paling bestnye,saya xkeseorangan. kali ni saya berjaya bawa downline saya melancong bersama2..waaahhhh xsabarnya menunggu bulan november..NOvember, cepatla dtg..hehe..overla plak..

Ok jom cuci2 mata tgok gmbr saya bergumbira d Hanoi, Vietnam..1st trip with Tupperware Brands. .

1 comment:

  1. terasa kemeriahan di bumi vietnam.. heppy sangat.. bulan depan.. bangkok pula...

    ReplyDelete