Pages

Thursday 17 January 2013

Day 1 @ Ha Noi Vietnam...Star Trip with Tupperware Brands

     Hari ni saya nak kongsikan dgn anda pengalaman saya melancong secara percuma dgn tupperware brands..
  

      Alhamdulillah..impian saya utk melancong ke luar negara secara percuma menjadi kenyataan..tp smpai hari ni sya rasa smua tu mcm mimpi je..mcm xpercaya berada d negara org..paling best, percuma plak tu..smua nya d taja..makan..minum..penginapan d hotel 5 bintang..pengangkutan..lawatan..pendek kata segala2nya lah FREE..memang berbaloi2 bkerja keras bbrapa bulan..trima kasih juga diucapkan kpd upline saya, Syamputra Razali..kerana dgn bantuan & nasihat serta tunjuk ajar beliau lah saya berjaya merealisasikan impian saya ni..tq sifu..
     

     Anda pun boleh melancong scara percuma spt saya..caranya mudah aje..langkah pertama: dftar sbg ahli d dlm team saya..team power..anda boleh hubungi saya d talian 0197581213..
bila2 msa aje utk mendaftar sbg ahli..
Nak tau bagaimana utk melancong scra percuma mcm saya? Hubungi saya tau..



     K lah..kat bawah ni adalah antara gmbar2 yg sya rakam d hari pertama berada d Ha Noi Vietnam utk d jadikan kenang2an..buat tatapan anda semua para pembaca..dan buat tatapan anak2 saya pabila mereka besar kelak..moga mereka tau betapa gigihnya ibu mereka ni bkerja utk mmbesarkan mereka..
 
  senyuman yg menggambarkan perasaan..dh xsabar2 nk melancong...mak ai..besarnye beg.. 

 Vietnam Air..ni la kapal terbang yg bawa saya & rakan2 terbang ke negara Vietnam..

Tag kan beg masing..cantek kan tagging bagasi ni..



alhmdulillah...dah dapat tiket..rasa mcm xpercaya akan ke negara org..Vietnam aku datang..

Looorr...ingatkan beg saya dh ckup besar..ade lg yg lebih besar..cer teka sape gerangan tuan empunya bagasi ni..




dah smpai airport Ha Noi, Vietnam..


sape kat sbelah saya tu?? smoga saya juga akan berjaya seperti beliau..ni dh smpai vietnam..tgh tggu rakan2 lain collect bagasi

with my roomate...kak jem yg sgt sporting n happening..dlm bas menuju ke hotel

Tadaaa...dah sampaiiii...ni la hotel tpt kami menginap sepanjang berada di Ha Noi, Vietnam..hotel bertaraf 5 bintang tuu...syookkk ooo..

wahh...so suprise...xsangka..sampai2 je hotel dpt 1st suprise drp tupperware..mkn2 dlu sbelum naik ke bilik..lpas makan bawa balik je bekas ni..hadiah drp tupperware brands..tq..

Nasi Lemak..kat vietnam pun ada nasi lemakkk..

Waaahhh...supriseee....tadaaaa..buka2 je bilik..tgok ada suprise gift atas katill..sronoknye..asyik2 suprise..best sgt2..ni 2nd suprise...



















Pemandangan dlm bilik kami..cantek, luas n selesa sgt2..n sana sini tupperware..smpaikan dlm bilik mandi pun ada tupperware..terbaekk lah..

1 comment:

  1. rani : abg pun teruja tengok gambar gambar melancong tu.. waw.. memang best kan asyik ada suprise je.. hehhehe anyway.. tahniah

    ReplyDelete