Pages

Thursday 31 January 2013

Tupperware Malaysia: Clearance Stok Part 1

Salam semua..

      Sekejap je kan masa ni berlalu, Januari sudah pun meninggalkan kita..smggu lebih juga kesihatan saya kurang memuaskan di bulan Januari..moga2 bulan Februari menjanjikan kesihatan yg baik2 buat saya & anda semua..


     Oh ya..dh lama rasanya x buat clearance stok..so, saya mulakan bulan Februari ni dgn aktiviti clearance stock2 yg ada..yg ni clearance stok part 1.. Promosi ni 3 hari je tau..bermula 1hb Februari sehingga lah lewat malam 3hb Februari..Harga memang sangat berbaloi..Jom tengok item2 yg nak d clear kan dlm Part 1 ni..

    Oh ya..utk lebih lanjut bolehla hubungi Comel Lote di talian 0197581213..msj je..pkul 2 pg pun saya akan reply terutamanya yg berminat utk menjadi ahli..tentu nya ada yg istimewa utk yg berminat nak join jd ahli dgn Team Comel Lote @ Team Power..
jgn lupa ye call/pm/msj/wasapps Comel Lote 0197581213..jom tengok brg2 yg nak d clearkan..Jom clearkan stock saya ni..

SET HIJAU : RM 40

SET KUNING : RM 40

SET MANGKUK TINGKAT : RM 139

SET BIRU : RM 40

FREZERMATE SMALL SAHAJA : RM20


 BEKAS SAYUR : RM 59

RM 19

SET PINK : RM 40



RM 15


PERSONALIZE TUMBLER : RM19


RM 39
 

No comments:

Post a Comment