Pages

Saturday 19 January 2013

Day 2 @Ha Noi, Vietnam-star trip with tupperware brands

    Hai smua..maaf lmbt update blog arini. Hari yg terlalu sbuk. Sbuk tlong adik ipar punggah brg sbb nk pindah umah..dr pg tdi lg..fuhh penat..

    Tp kerana azam saya utk update blog stiap hari, saya cuba cari ruang msa utk mnulis  sdkt arini.

     Saya sambung kisah percutian saya ke Ha Noi, Vietnam baru2 ini..memang sronok percutian saya ni..kerana apa?? Kerana smua nya FREE..smua nya tupperware yg blanja a.k.a taja..best lah..

    Actually saya baru saja join jd mmber tupperware ni..asalnya saje suke2..tp bla d usahakan scra seriua n bsgguh2, saya buka saje dpt untung runcit..malah stiap bulan dpt komisen yg mcecah 4 angka. N palibg best bila dpt ke luar negara scra percuma..smua ni d luar jangkaan saya..

    Anda pun boleh juga nikmati smua ni spt yg saya nikmati skrg..dgn syarat haruah d usahakan scra serius n bersgguh2..

    Ok la..saya xnak bebel pjg..jom tgok album saya ketika bercuti d hanoi vietnam.. jom scroolll...

No comments:

Post a Comment