Pages

Monday 21 January 2013

Pucuk labu masak lemak

      As' salam semua..hehe..tgok pd tittle arini jauh sgt lari dr konsep sbenar nlog ni kan..hehe..xpe..bukan kah blug ni salah satu media utk saya bkongsi ape saje dgn anda..so arini nak kongsi skit resepi ni..sayur pucuk labu masak lemak..

     Walaupun saya bkerja d sektor krjaan n ada la wat part time dgn mnjual tupperware, namun tugas saya sbg seorang isteri n seorang ibu harus dlaksanakan..perut suami n anak2 harus saya jaga..barula bahagia..hihihi..

    Arini sebaik pulang dr tpt kerja, sempat brehat skejap smbil2 buka twbiznet utk tgok peningkatan komisen tupperware dr hari ke hari...slepas brehat sketika, tugas saya adalah d dapur..menyiapkan juadah makan mlm utk kami skeluarga..

     Smalam kami baru shaja pulang dr genting highland, sempatla kmi snggah bli sayur2an segar dr ladang d sna..jadi arini saya nak msk sayir pucuk labu masak lemak kegemaran kami skluarga..pucuk labu yg segar kami bli dr genting hgland...masak2 smbil berwhatsapps..hihi..sronok nye jd suri rumah zmn moden..xtau resepi search je kat googole..tiada alasan lg tuk bgtau xreti nak msk..

    K la, perut saya pun dh lapa..actually saya sdg menunggu nasi yg d tanak masak..syok sgt msk pucuk labu tdi smpai lupa nk tanak nasi..k la, nasi pun dh masak...jom makan..jemput makan smua..

  

No comments:

Post a Comment